tabbebloggen

BloggTabben




Datum: 14 december 2010
TabbeOffret: Terese Konradsson
Plats: Hemma i Tess rum ..


ÅHHHHHHHHHHHHHHH! VAD DRYGT!!

Idag skulle jag fixa lite på bloggen och har då en del koder + bilder mm på en annan blogg (som är hemlig)..
Iallafall så orkade jag inte ha kvar den så jag skulle raddera den.

OBS!! Jag har inte gjort nått fel ---> datorn har fått i uppdrag av gud att testa mig och har förmodligen missuppfattat sitt uppdrag! Så nu förstör han mitt liv istället!

Så datorn radderade TabbeBloggen för mig :( snyft så alla tabbar har försvunnit (har alla ned skrivna MEN så jobbigt att skriva dit dem...)

Åhhhhhh

Kommentarer
Postat av: Sessan

Haha neeej, det har typ jag också varit meed om :( vet hur du känner (A)

2010-12-14 » 18:34:20
Postat av: Kingen

Har hänt mig också.. men mina bloggar hette typ likadant, gjorde dina det också?

Om inte är jag inte den som gjort bort mig mest! :)

2010-12-14 » 19:30:00
Postat av: Loppan

Uppdatera oftare! Har redan läst alla och vill gärna läsa meer <3

2010-12-14 » 19:33:26
Postat av: magic cone

jag hoppas det 'r du som 'r Secrine.. f;r typ alla har slutat p[ zkyrus! ja, du vet din hemsida, du kabske hade gl;mt den.. jag 'r en av dom som slutat, jag ville bara s'ga hejd[ ... och n'sta g[ng du skapar en sida..t'nk dig f;r innan...

2011-03-24 » 19:00:07 URL: http://toffsar.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: